مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-24اجتماعي

مهار سیلاب های نوروزی در کشور


سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بحران سیل در حال حاضر در کشور نداریم و باید در جهت جبران خسارت های صورت گرفته اقدام شود.

- ، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره اقدامات صورت گرفته در سیل اخیر، اظهار داشت: حدود 9 استان کشور از چند روز گذشته درگیر بارش باران و وقوع سیلاب بودند که در استانهای شمال و شمال شرقی کشور مشکل خاصی نداشتیم و لایروبی انهار انجام شده بود و مسیل ها باز بود و با اطلاع رسانی های به موقع، تعداد تلفات و خسارت ها نیز به حداقل رسید.

وی بیان داشت: از فردا جمع بندی خسارات صورت گرفته به واحدهای مسکونی، دامداری ها و باغات کشاورزی انجام می شود و نسبت به تأمین نیازهای استان های سیل زده اقدام خواهد شد.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت: در استان های جنوبی کشور نیز مانند بوشهر و هرمزگان مشکل خاصی نداریم و روستای جاسک و بشاگرد نیز که ارتباط شان قطع شده بود و امکان اعزام ماشین آلات سنگین نبود، در حال حاضر نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شده است.

وی گفت: در استان کرمان مشکلات بیشتری داشتیم.

در روستای جازموریان و چند روستای دیگر قطع برق گزارش شده بود که تا دیروز نسبت به وصل برق تعدادی از روستاها اقدام شد و در حال حاضر از 157 روستا بیش از یکصد روستا برق شان وصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار سیلاب های نوروزی در کشور

مهار سیلاب های نوروزی در کشور