مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-24اقتصادي

کاهش 75 درصدی ورود گردشگر به شهرستان خلخال


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: در هفته اول نوروز 99 شاهد کاهش 75 درصدی ورود گردشگران به شهرستان خلخال هستیم.

- معروف خسروی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خلخال اظهار کرد: در هفته اول نوروز 99 شاهد کاهش 75 درصدی ورود گردشگران به شهرستان خلخال هستیم که اطلاع رسانی های انجام شده از سوی مرکز اطلاعات راه ها و اداره کل حمل و نقل جاده ای استان و روابط عمومی راهداری خلخال در این امر مؤثر است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال 3 دوربین تردد شمار وجود دارد که این دوربین های تردد شمار در جاده های خلخال به اسالم، خلخال به شاهرود و خلخال به فیروز آباد در ابتدای جاده اردبیل به سرچم نصب و تردد لحظه ای را ثبت می کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال ادامه داد: به دلیل پیشگیری از ورود بیماران کرونایی از استان گیلان، محور خلخال به اسالم از یک هفته پیش کاملاً مسدود شده و هیچ ترددی به استان گیلان از سمت خلخال نداریم.

خسروی ضمن مثبت ارزیابی کردن توجه مردم به هشدارهای پزشکی و بهداشتی، بیان کرد: کاهش سفرها موجب کندی روند سرایت بیماری کرونا شده و در محورهای مواصلاتی خلخال به شهرستان کوثر و شهرستان اردبیل ایستگاه های کنترل کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر در حال کنترل خودرو های ورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی ورود گردشگر به شهرستان خلخال

کاهش 75 درصدی ورود گردشگر به شهرستان خلخال