مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:452020-03-24حوادث

غربالگری و تب سنجی بیش از 88 هزار نفر در ورودی های ایلام


حسین عارفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در 11 محور ورودی استان شامل پلیس راه شباب و محور سرابله به چهارمله در چرداول، سه راهی سومار زرنه در ایوان، محور دهلران به اندیشمک در دهلران، محورهای تلخاب، وحدت آباد ماژین و پلیس راه دره شهر در دره شهر و و محور ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه و ملکشاهی به مهران در ملکشاهی جهت طرح غربالگری ویروس کرونا استقرار یافته اند.

وی افزود: در پستهای غربالگری ویروس کرونا 11 تیم عملیاتی با بهره مندی از 313 نفر روز نیروی عملیاتی متشکل از کارکنان و اعضا و استفاده از 11 خودرو عملیاتی در این طرح توسط جمعیت هلال احمر استان ایلام مشارکت داده شده است.

وی یادآور شد: طرح غربالگری همچنان در مبادی ورودی های استان ادامه دارد و تیم های امدادی و عملیاتی جمعیت هلال احمر در حال خدمت رسانی به هم وطنان هستند.

عارفی گفت: در طرح غربالگری و تب سنجی افراد مشکوک به کرونا جهت سیر مراحل بعدی به مراکز درمانی معرفی می شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام اضافه کرد: این جمعیت با استفاده از ظرفیت جوانان و داوطلبان توانسته با راه اندازی کارگاه های خیاطی در شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، دره شهر و دهلران، تاکنون پنج هزار و 500 جفت دستکش، پنج هزار و 355 عدد ماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری و تب سنجی بیش از 88 هزار نفر در ورودی های ایلام

غربالگری و تب سنجی بیش از 88 هزار نفر در ورودی های ایلام