مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 07:462020-03-24بين الملل

درخواست امارات از عربستان برای حذف نام پسر عبدالله صالح از لیست تحریم های اروپا


منابع یمنی از درخواست امارات از عربستان و تحت فشار قرار دادن دولت مستعفی یمن برای حذف نام پسر رییس جمهوری اسبق این کشور از لیست تحریم های اتحادیه اروپا پرده برداشتند.

- منابع یمنی از درخواست امارات از عربستان و تحت فشار قرار دادن دولت مستعفی یمن برای حذف نام پسر رییس جمهوری اسبق این کشور از لیست تحریم های اتحادیه اروپا پرده برداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع یمنی به عربی 21 گفتند که امارات در ژانویه گذشته از عربستان سعودی خواسته است که دولت مستعفی یمن را تحت فشار قرار دهد تا نام احمد صالح، پسر بزرگ علی عبدالله صالح، رییس جمهور پیشین یمن را از لیست تحریم های بین المللی حذف کند.

طبق گفته این منابع، مقامات امارات می گویند که احمد صالح طی پنج سالی که در امارات ساکن بوده مرتکب هیچ گونه تخلف، نقض و اقدام مشکوکی نشده است.

ابوظبی از ریاض خواسته تا با این درخواست موافقت کند، چراکه این مسأله احمد صالح را بر آن خواهد داشت تا در آینده برخورد مثبتی با ائتلاف متجاوز عربی داشته باشد.

منابع مذکور در ادامه گزارش دادند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان از مقامات امارات خواسته است تا برای انجام این اقدام و لغو تحریم ها علیه احمد صالح تا زمان حضور وی در عربستان برای سروسامان دادن به اوضاع حزب کنگره مردمی یمن صبر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امارات از عربستان برای حذف نام پسر عبدالله صالح از لیست تحریم های اروپا

درخواست امارات از عربستان برای حذف نام پسر عبدالله صالح از لیست تحریم های اروپا