مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 06:452020-03-24سياسي

روند برپایی نقاهتگاه 2هزار تختخوابی پیشرفت 50 درصدی دارد


با گذشت 24 ساعت از صدور دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر لزوم برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی توسط نیروی زمینی ارتش این روند پیشرفت بیش از 50 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش گفت: با گذشت 24 ساعت از صدور دستور فرمانده کل ارتش مبنی بر لزوم برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی توسط نیروی زمینی ارتش این روند پیشرفت بیش از 50 درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از ابلاغ دستور فرمانده کل ارتش، تمامی ظرفیت های لازم را پای کار آورده و با یک سرعت عمل فوق العاده توانسته است بخش قابل توجهی از مراحل برپایی مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2000 تختخوابی را در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران پیش ببرد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با بهره گیری از ظرفیت یگان های پشتیبانی، بهداشت و درمان، مهندسی، آموزشی و سایر قسمت ها، امکانات لازم را برای اجرای دستور فرمانده کل ارتش در راستای فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر گسترش امکانات نیروهای مسلح در خصوص کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا بسیج کرده و گوشه ای از توانمندی های ارتش و سرعت عمل بالا و قدرت پای کار آوردن تجهیزات را در قالب یک رزمایش جهادی و دفاع بیولوژیک به نمایش گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند برپایی نقاهتگاه 2هزار تختخوابی پیشرفت 50 درصدی دارد

روند برپایی نقاهتگاه 2هزار تختخوابی پیشرفت 50 درصدی دارد