مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 06:402020-03-24حوادث

کشف 52 میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک


فرمانده انتظامی شهرستان اراک از کشف 52 میلیارد ریال کالای قاچاق و 205 کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های یک سال گذشته مجموعه انتظامی این شهرستان خبر داد.

- امیر مختاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به رویکرد مشارکت جو پلیس مرکز استان در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی گفت: اعتماد و مشارکت اجتماعی و نقش شهروندان در ایجاد امنیت اجتماعی از جمله متغیرهای مهمی هستند که در دستیابی به توسعه پایدار نقش حائز اهمیتی داشته و نیروی انتظامی نیز در بستر سازی این مهم، برنامه های جامعی را با رویکردی اجتماعی اجرایی ساخته است.

وی مشارکت مردمی را رکن محوری امنیت پایدار در جامعه اسلامی دانست و به تبیین مهم ترین دغدغه های مردمی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی پرداخت و با اشاره به برنامه ریزی پلیس در حوزه مسائل اجتماعی استان اظهار داشت: یکی از مهم ترین درخواست ها در حوزه امنیت اجتماعی برخورد با سارقان است که نیروی انتظامی استان در راستای ماموریت و وظیفه خود طرح های گسترده ای را در برخورد با سارقان عملیاتی کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد:در عملیات های یک ساله پلیس شهرستان یک هزار و 113 نفر سارق دستگیر و 67 دستگاه خودرو و 90 دستگاه موتور سیکلت مسروقه و تعداد 3 هزار و 750 فقره انواع سرقت های دیگر کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 52 میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

کشف 52 میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک