مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-24اجتماعي

سیلاب راه ارتباطی 91 روستای تفتان و میرجاوه را مسدود کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: براثر سیلاب اخیر مسیر ارتباطی 91 روستا در شهرستان های تفتان و میرجاوه مسدود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: سیلاب اخیر علاوه بر قطع راه ارتباطی روستاهای ذکر شده سبب تخریب آبنماهای مسیرهای فرعی میرجاوه - جون آباد و چاه احمد - گوهرکوه و همچنین آب بردگی جاده در مسیر کورین – قلعه بید شد.

وی بیان کرد: بعد از هشدارهای اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر ورود سامانه بارشی قوی به استان، مجموعه اقدامات لازم در این زمینه انجام شده و راهداران استان آمادگی کامل برای مقابله با سیل احتمالی را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به تجربیات قبلی و پیش بینی بارش های بهاری، اقدامات لازم از قبیل لوله گذاری در نقاط لازم و تنقیه و پاکسازی دهانه پل ها در زمستان سال گذشته انجام شد.

وی تاکید کرد: تلاش همکاران ما به صورت شبانه روزی برای بازگشایی هر چه سریع تر مسیرهای مسدود شده ادامه دارد.

با توجه به لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در کنار شرایط متغیر جوی, خودداری از انجام ترددهای برون شهری ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب راه ارتباطی 91 روستای تفتان و میرجاوه را مسدود کرد

سیلاب راه ارتباطی 91 روستای تفتان و میرجاوه را مسدود کرد