مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-24اقتصادي

روزانه 2400 ماسک تنفسی بهداشتی در آذربایجان غربی تولید می شود


سرپرست اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: روزانه دو هزار و 400 ماسک تنفسی بهداشتی در استان تولید می شود.

- محمدسلیم عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به نیاز استان به ماسک و افزایش میزان تقاضای خرید در پی کمبود آن در داروخانه ها اظهارکرد: در بخش دولتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های سردشت، مهاباد خوی و بوکان در مجموع روزانه دو هزار و 400 عدد ماسک تنفسی بهداشتی تولید می شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیز در راستای کمک به بخش دولتی فعال شده و تولیدات خود را در مراکز آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد به سمت تولید ماسک تنفسی سوق داده است افزود: در آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد شهید کاظمی ارومیه روزانه بیش 10 هزار و در آموزشگاه مطلبی میاندوآب نیز نزدیک هزار ماسک تولید می شود.

عباسی با بیان اینکه در مجموع در بخش خصوصی روزانه بیش از 11 هزار ماسک تولید می شود ادامه داد: تولید این ماسک های تنفسی با نظارت کامل کارشناسان بهداشتی تولید و از طریق شبکه بهداشت استان در اختیار عموم قرار می گیرد.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی یادآور شد: با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی لازم در نظر داریم این اقدام خداپسندانه را به سایر کارگاه های دولتی نیز تعمیم داده تا در راستای رسالت اجتماعی خود در کنار مأمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 2400 ماسک تنفسی بهداشتی در آذربایجان غربی تولید می شود

روزانه 2400 ماسک تنفسی بهداشتی در آذربایجان غربی تولید می شود