مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-24حوادث

313 فقره پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع شد


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین از ارجاع 313 فقره پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی در سال گذشته در استان خبر داد.

- مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به حضور فعال پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در اجرای قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست و پایش مستمر از مناطق و زیستگاه های حیات وحش در سطح حوزه استحفاظی که به صورت شبانه روزی صورت گرفت با بهره مندی از اصل حفاظت مشارکتی جوامع محلی، همیاران محیط زیست، فعلان و علاقمندان عرصه های محیط زیست، مأمورین نیروی انتظامی و… و.

و پیشگیری از جرایم زیست محیطی از ابتدای سال گذشته تا پایان سال تعداد 358 نفر متهم و تشکیل 313 فقره پرونده به جرایم شکار و صید و زیست محیطی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ضمن اشاره به این موضوع که از تعداد 313 فقره پرونده تشکیل شده 114 فقره مربوط به پرونده های آلودگی های محیط زیست بوده و 199 پرونده مربوط به تخلفات شکار و صید، تخریب محیط زیست و تعلیف غیر مجاز اظهار کرد: از متهمین تعداد 37 قبضه سلاح شکاری و جنگی غیر مجاز (قاچاق) و 76 قبضه سلاح های شکاری مجاز و 644 مورد انواع ادوات شکار و صید ضبط و توقیف و 63 پرونده شروع به شکار قبل از اقدام به هرگونه شکار و صید تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 فقره پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع شد

313 فقره پرونده تخلف زیست محیطی به مراجع قضایی ارجاع شد