مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:352020-03-24پزشكي

وظایف مردم و دولت برای مبارزه با همه گیری کرونا


رییس سابق و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام اقدامات حداکثری برای پیدا کردن فعال بیماران و ایزوله کردن آنان در شرایط مناسب، محافظت جدی از پرسنل ارائه کننده خدمات درمانی و مهم تر از همه کاهش شدید تماس افراد به ظاهر سالم در جامعه یا فاصله گذاری فیزیکی .

- رییس سابق و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام اقدامات حداکثری برای پیدا کردن فعال بیماران و ایزوله کردن آنان در شرایط مناسب، محافظت جدی از پرسنل ارائه کننده خدمات درمانی و مهم تر از همه کاهش شدید تماس افراد به ظاهر سالم در جامعه یا فاصله گذاری فیزیکی را از ضرورت های مقابله با کرونا عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی جعفریان در یادداشتی با عنوان لزوم حفظ فاصله فیزیکی در عین برقراری ارتباطات اجتماعی؛ وظایف مردم و دولت در ادامه مبارزه با همه گیری کرونا ، که در اختیار ایسنا قرار گرفت، آورده است: تلاش های نظام سلامت و بخصوص مراکز درمانی در مواجهه با اپیدمی کرونا این روزها شهره خاص و عام است.

ورود پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان و پرسنل پشتیبانی بیمارستان ها در برخورد با موج اول بیماری چنان حماسه ای آفرید که به درستی با دلاوری های رزمندگان کشور در جنگ تحمیلی مقایسه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف مردم و دولت برای مبارزه با همه گیری کرونا

وظایف مردم و دولت برای مبارزه با همه گیری کرونا