مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:152020-03-24اقتصادي

سد نهب 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علی فرخزاد در این باره اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح های عمرانی مهم استان قزوین است که نقش مؤثری در تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان و پیشگیری از بروز سیلاب های فصلی ایفا می کند.

وی با اشاره به دیگر طرح های مهم استان، گفت: پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین- تهران، انتقال آب از سد طالقان، احداث جاده قزوین- الموت- تنکابن و تکمیل سد بالاخانلو از دیگر طرح های مهم استان هستند که تلاش می شود در سال 99 شاهد بهره برداری یا پیشرفت چشمگیری در آنها باشیم.

فرخزاد خاطر نشان کرد: در ایام دهه مبارک فجر سال گذشته نیز 748 طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری نزدیک به هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و آهنگ پیشرفت و آبادانی در سراسر استان قزوین به صدا درآمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خسارات وارده سیل به استان را در فروردین ماه سال گذشته، 240 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای جبران این خسارات 141 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد و به 350 نفر از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند، کمک بلاعوض شد و به هزار و 435 متقاضی خسارت دیده در بخش کشاورزی نیز تسهیلات کم بهره پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد نهب 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سد نهب 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد