مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:052020-03-24سياسي

شدیدترین کنترل ها در ورودی های شادگان اعمال می شود


در راستای جلوگیری از ویروس کرونا شدیدترین کنترل ها در تمام ورودی های شهرستان شادگان اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حاجیان صبح امروز در جریان بازدید از مراکز امدادی و درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حفظ سلامت مردم اولویت کاری مدیریت شهرستان است و رعایت توصیه ها و دستورات ملی، استانی و شهرستانی برای مقابله همگانی با ویروس کرونا حائز اهمیت و ضروری است.

وی افزود: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا شدیدترین کنترل ها در تمام ورودی های شهرستان شادگان به صورت شبانه روزی انجام می شود.

فرماندار شادگان ادامه داد: افراد مشکوک به بیماری کرونا در مبادی ورودی شهرستان شادگان در صورت نیاز به مراقبت به مراکز بهداشتی و درمانی منتقل می شوند.

حاجیان در پایان تأکید کرد: برای از بین بردن حلقه اتصال ویروس کرونا باید مردم در خانه های خود بمانند و از تردد غیرضروری خودداری کنند تا بتوانیم همه با هم زنجیره انتشار کرونا را قطع کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار شادگان به همراه مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان شهرستان به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا از روند نظارت و کنترل ورودی شهرستان بازدید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدیدترین کنترل ها در ورودی های شادگان اعمال می شود

شدیدترین کنترل ها در ورودی های شادگان اعمال می شود