مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:002020-03-24پزشكي

کارهایی که اضطراب تان را کاهش می داد اما اکنون باعث «شیوع کرونا» می شوند


یک کارشناس و مشاور خانواده ضمن ارائه راهکارهایی برای ترک عادت های رفتاری اشتباه، عادت های رفتاری که تاکنون موجب کاهش اضطراب می شده و اکنون باعث «شیوع ویروس کرونا» می شود را تشریح کرد.

- کارهایی که اضطراب تان را کاهش می داد اما اکنون باعث شیوع کرونا می شوند یک کارشناس و مشاور خانواده ضمن ارائه راهکارهایی برای ترک عادت های رفتاری اشتباه، عادت های رفتاری که تاکنون موجب کاهش اضطراب می شده و اکنون باعث شیوع ویروس کرونا می شود را تشریح کرد.

شکوفه اویارحسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه علی رغم هشدارهای وزارت بهداشت و متخصصان حوزه سلامت مشاهده می شود که هنوز برخی مردم این توصیه ها را جدی نگرفته اند، به دنبال تشریفات عید نوروز هستند و زندگی روزمره شان را دارند، اظهار کرد: به نظر می رسد عادت های رفتاری افراد را وادار به حضور در مجامع عمومی کرده است.

عادت، رفتار بدون فکر یا اصطلاحاً رفتار شرطی شده است؛ اما چه اتفاقی رخ می دهد که افراد بدون فکر کردن، کاری را انجام می دهند؟ این کارشناس خانواده با بیان اینکه مغز انسان امروزی از بخش هیجانات و بخش تفکر پیچیده و حل مسئله تشکیل شده است، گفت: مغز انسان وظیفه حفظ بقا انسان و دور کردن از عوامل تهدیدزا و اضطراب زا را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهایی که اضطراب تان را کاهش می داد اما اکنون باعث «شیوع کرونا» می شوند

کارهایی که اضطراب تان را کاهش می داد اما اکنون باعث «شیوع کرونا» می شوند