مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-24سياسي

آمادگی ایران برای اشتراک تجارب و یافته های علمی و تحقیقاتی با سایر کشورها


وزیر علوم به عنوان عضو کمیته ویژه یونسکو با موضوع کووید-19 با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های مناسب علمی و تحقیقاتی کشور، آمادگی ایران را برای اشتراک تجارب و یافته های علمی و تحقیقاتی با سایر کشورهای جهان اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در نخستین نشست ویدئو کنفرانس (وبینار) وزیران آموزش و علوم عضو کمیته ویژه کووید19 سازمان یونسکو که با همکاری سازمان بهداشت جهانی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بحران های بین المللی نیازمند اتخاذ راه کارها و اشتراک و شبکه سازی تصمیم ها، تجارب و اقدامات بین المللی از سوی کشورهای مختلف جهان است.

وزیر علوم با اشاره به اهمیت به کارگیری روش های جایگزین آموزشی از جمله آموزش مجازی و از راه دور، شعار اصلی نظام آموزش ایران را در شرایط بحرانی فعلی آموزش ایمن، همراه با امید آفرینی و ارائه کمک بدون ایجاد ترس عنوان کرد.

وی وضعیت شیوع و کنترل ویروس کرونا و امکانات درمانی و بهداشتی و رایگان ایران را مناسب دانست و آمارهای موجود مبتلایان و بهبود یافتگان را نشانگر توان بالای سیستم درمان و بهداشت کشور در مدیریت و کنترل چالش ویروس کرونا بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی، تولید ملزومات بهداشتی از جمله ماسک و محصولات ضدعفونی کننده توسط برخی از پارک های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای اشتراک تجارب و یافته های علمی و تحقیقاتی با سایر کشورها

آمادگی ایران برای اشتراک تجارب و یافته های علمی و تحقیقاتی با سایر کشورها