مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 20:152020-03-23اقتصادي

مسیر شوشتر به بخش عقیلی گتوند بسته شد


مجید حسنی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: پیش از این با اعمال محدودیت ها در شهرستان گتوند با تصمیم شورای تامین و شورای سلامت، تردد تنها در 2 نقطه در محور اصلی از سمت شهر جنت مکان در بخش مرکزی و روستای دشت بزرگ در بخش عقیلی امکان پذیر بود، اما امروز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش نظارت های بهداشتی، جاده از سمت روستای دشت بزرگ بسته شد.

وی بر رعایت توصیه های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: اهالی بخش عقیلی برای کارهای ضروری از پل قیصر امین پور و مسیر اصلی گتوند از سمت شهر جنت مکان تردد کنند.

بخشدار عقیلی گتوند گفت: مسیرهای فرعی بخش عقیلی، منتهی به بخش عنبر مسجدسلیمان از روستای دهلران و همچنین روستای پشت درب سفلی نیز پیش از این با هماهنگی شورای تامین و شورای سلامت و امنیت غذایی بسته شده شد.

حسنی در پایان افزود:از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، عملیات ضد عفونی و گندزدایی اماکن عمومی، معابر و خیابان ها، مساجد و دیگر مناطق پرتردد بخش عقیلی شهرستان گتوند به همت نیروهای مردمی، سپاه و بسیج، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری ها، دهیاری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دیگر دستگاه های اجرایی برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد و این عملیات به صورت مستمر در حال اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر شوشتر به بخش عقیلی گتوند بسته شد

مسیر شوشتر به بخش عقیلی گتوند بسته شد