مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 18:152020-03-23حوادث

کاروانسرای قدیمی دماوند کاربرد گردشگری را نداشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عباس صفری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حریق کاروانسرای قدیمی دماوند اظهار داشت: یکی از آثار تاریخی شهر دماوند که کاروانسرای قدیمی این شهر بود، امروز دچار حریق شد که با تلاش سه ساعته عوامل آتش نشانی شهر مهار گردید.

صفری افزود: به محض دریافت خبر به سامانه 125 آتش نشانی، بلافاصله ابتدا گروهی از مأموران آتش نشانی شهر به همراه ادوات و تجهیزات اطفا مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

شهردار دماوند گفت: متأسفانه به دلیل چوبی بودن بنای ساختمان و همچنین وسعت و گستردگی حریق، مابقی امکانات و تجهیزات ایستگاه آتش نشانی نیز به محل اعزام شد که با تلاش پرسنل زحمتکش آتش نشانی و افزایش تعداد تجهیزات به پنچ دستگاه خودرو، آتش مهار گردید.

وی بیان داشت: برای حفظ ایمنی منطقه هم اکنون اطراف این مکان تاریخی مسدود می شود تا تکلیف این مکان که برای چندمین بار دچار حریق شده، مشخص گردد.

صفری گفت: از همکاری نیروهای آتش نشانی شهرداری آبسرد که در این عملیات همراه بودند، تشکر و قدردانی می کنیم و لازم به ذکر است که این بنای قدیمی دارای مالک شخصی بوده و به ثبت میراث فرهنگی و گردشگری رسیده؛ اما هیچ گونه قابلیتی به لحاظ استفاده گردشگری و سایر عملکردها نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای قدیمی دماوند کاربرد گردشگری را نداشته است

کاروانسرای قدیمی دماوند کاربرد گردشگری را نداشته است