مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:402020-03-23پزشكي

با خانه ماندن جان یکدیگر را نجات دهیم


جان همه هموطنان برای ما با ارزش است پس به هیچ عنوان افراد را قربانی این ویروس خطرناک نکنید، بیایید با ماندن در خانه به صورت مشترک با این ویروس خطرناک مقابله کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، از روزی که پای ویروس کرونا به کشور باز شده، تعدادی از هموطنان مبتلا و از این تعداد برخی درمان و متأسفانه شماری نیز جان باخته اند، با وجود این که از گوشه کنار کشور خبرهایی از ابتلای هموطنان به کرونا از تریبون های رسمی به گوش مردم می رسد، باز هم شاهد این هستیم که عده ای این بیماری را جدی نگرفته اند.

در برخی شهرها بیمارستان صحرایی برپا شده است، اگر مردم اصول و موارد بهداشتی را رعایت نکنند با معضل و همه گیری بزرگی روبرو خواهیم شد.

در حال حاضر کشور در دوره پیک بیماری به سر می برد و در این بحران نباید به مسافرت، دورهمی و خرید فکر کنیم.

ویروس کرونا هیچ درمان اختصاصی ندارد، ممکن است تولید داروی موثر و یا واکسن این بیماری تا یکسال زمان ببرد، بنابراین تنها راه مقابله، کاهش و قطع چرخه انتقال است، بیماری در همه جای کشور شیوع پیدا کرده و هیچ نقطه ای امن نیست، پس بهتر است همه در منزل بمانند.

آغاز طرح ملی مبارزه با کرونا در شهرضا حجت الله تنهایی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز طرح ملی مبارزه با کرونا در شهرضا اظهار داشت: این ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با خانه ماندن جان یکدیگر را نجات دهیم

با خانه ماندن جان یکدیگر را نجات دهیم