مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 14:252020-03-23اقتصادي

مدیریت خروجی سدهای هرمزگان و امدادرسانی هوایی + فیلم


معاون عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر مستمر شبانه روزی طی دو روز اخیر، خروجی سدهای هرمزگان به نحوی مدیریت شد که بیشترین استفاده را از سیلاب های اخیر داشته باشیم.

- رضا مدرس عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش های دو روز اخیر بیشترین تأثیر را در موجودی سدهای هرمزگان داشت به طوری که سه سد جگین، شمیل و نیان و استقلال میناب به طور کامل آبگیری شدند.

وی افزود: هم اکنون مخزن 210 میلیون مترمکعبی سد جگین، 100 میلیون مترمکعبی سد شمیل و نیان و 240 میلیون مترمکعبی سد استقلال میناب به طور کامل پر شده و مازاد آن از شب گذشته با دقت ویژه ای متناسب با میزان سیلاب ورودی از دریچه های این سدها در حال تخلیه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تصریح بر این که از روز گذشته به همراه مدیران کل آب منطقه ای و کارشناسان این بخش در محل سدهای شمیل و نیان و استقلال میناب حضور داشته اند، خاطرنشان کرد: هم اکنون میزان خروجی سدهای سه گانه هرمزگان را به گونه ای مدیریت می کنیم که بیشترین استفاده از سیلاب های حاصل از بارش های اخیر را داشته باشیم.

مدرس همچنین با تقدیر از همکاری فرمانداران و دهیاران شهرها و روستاهای مختلف در معرض سیلاب در شرق هرمزگان، عنوان کرد: میزان خروجی سد استقلال میناب در حال حاضر به کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت خروجی سدهای هرمزگان و امدادرسانی هوایی + فیلم

مدیریت خروجی سدهای هرمزگان و امدادرسانی هوایی + فیلم