مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 11:102020-03-23پزشكي

تونل ضدعفونی کننده در ورودی بیمارستان های اردبیل ایجاد می شود


قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تونل های ضدعفونی کننده در مکان هایی نظیر ورودی بیمارستان های اردبیل ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین فتحی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با شورای شهر اردبیل و رییس فوریت های پزشکی استان عنوان کرد: بررسی موارد افزایش همکاری دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری در زمینه مواجهه و ریشه کنی کرونا ویروس ضروری است.

وی افزود: توافقات مناسبی با شهرداری اردبیل در خصوص افزایش همکاری ها منعقد شده که از آن جمله می توان به اختصاص تیم ویژه ضدعفونی و گند زدایی برای خانواده ها و منازل بیماران کرونایی هنگام بستری و ترخیص از بیمارستان توسط آتش نشانی اشاره کرد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یادآور شد: ایجاد تونل های ضدعفونی کننده در مکان هایی نظیر ورودی بیمارستان ها، ایجاد تخفیف گسترده عوارض شهرداری برای پرسنل درگیر کرونا از سوی شورای شهر، تعیین زمان های خاص برای ضدعفونی شهری و ضدعفونی هوشمند، توافق بر سر خرید یک دستگاه ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) برای دانشگاه در قالب کمک مصوب شهرداری و اختصاص اعتبار برای خرید لوازم حفاظت فردی و همکاری شهرداری در ایجاد اکیپ های ویژه تشخیص از دیگر توافقات حاصله بین دانشگاه و شهرداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل ضدعفونی کننده در ورودی بیمارستان های اردبیل ایجاد می شود

تونل ضدعفونی کننده در ورودی بیمارستان های اردبیل ایجاد می شود