مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 10:202020-03-23اقتصادي

پلمب 80 واحد صنفی متخلف و 16 واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست


طی 72 ساعت گذشته 80 واحد صنفی متخلف و 16 واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست پلمب شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی ضمن تشکر از برخی اصناف اظهار داشت:  از صنوفی که داوطلبانه و در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مبادرت به تعطیلی فعالیت کرده اند متشکریم همچنین  نظارت و برخورد با متخلفان در طی روهای اخیر افزایش داشته است.

دادستان اصفهان عنوان کرد: بنا به مصوبات ستاد تنها مشاغلی از قبیل فروشگاه هایی که مواد غذایی و مایحتاج روزانه و اقلام بهداشتی درمانی ارائه می کنند، مجاز به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران به هر نحو ممنوع است، افزود: طی 72 ساعت گذشته 80 واحد صنفی متخلف و 16 واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست پلمب شد.

اصفهانی همچنین در خصوص عدم اجرای مصوبه در خصوص تعطیلی را مصداق جرم تهدید علیه بهداشت عمومی دانست و تصریح کرد: نظارت و کنترل کلیه مسیرها و مبادی ورودی و محدودیت های ترافیکی برای عدم پذیرش و تردد مسافر در اصفهان تشدید خواهد شد و تا 15 فروردین به صورت قاطعانه این طرح استمرار خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، متعاقب مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور تشکیل تیم های نامحسوس برای نظارت و اجرای مصوبات راجع به تعطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 80 واحد صنفی متخلف و 16 واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست

پلمب 80 واحد صنفی متخلف و 16 واحد مسکونی مربوط به افراد کلید به دست