مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-23حوادث

تلاش 4 ساعته برای نجات مادر باردار روستایی در قزوین


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: مادر باردار گرفتار در برف با تلاش تیم اورژانس و هلال احمر از روستای «شیزند» از توابع دانسفهان، - ایسنا/قزوین رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: مادر باردار گرفتار در برف با تلاش تیم اورژانس و هلال احمر از روستای شیزند از توابع دانسفهان، سالم به بیمارستان منتقل شد.

دکتر سهیل سلطانی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین بیان کرد: در چهارمین روز بهار 1399 بعد از بارش برف در شب گذشته، مادر بارداری که در روستای شیزند از توابع دانسفهان استان قزوین دچار مشکلات بارداری شده بود، با مرکز ارتباطات اورژانس 115 استان تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: ساعت 6:30 بامداد امروز دوشنبه چهارم فروردین بعد از درخواست مادر باردار تیم عملیات دانسفهان به سمت روستای شیزند اعزام شد اما به دلیل بارش برف در روز گذشته مسیر مسدود شده بود و آمبولانس قادر به ادامه مسیر نبود که درخواست امداد از مرکز هلال احمر شد.

بنا بر اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، وی تصریح کرد: بعد از رسیدن آمبولانس کمک دار هلال احمر، تکنسین های اورژانس به همراه آمبولانس هلال احمر اعزام شدند ولی بعد از گذشت دقایقی دیگر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش 4 ساعته برای نجات مادر باردار روستایی در قزوین

تلاش 4 ساعته برای نجات مادر باردار روستایی در قزوین