مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-23پزشكي

اعطای امتیازات ویژه به محققان در زمینه بیماری کووید-19


معاون پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای امتیازات ویژه به محققان و اعضای هیات علمی و دانشجویان فعال در حوزه درمان کووید-19(کرونا) خبر داد.

- معاون پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعطای امتیازات ویژه به محققان و اعضای هیات علمی و دانشجویان فعال در حوزه درمان کووید-19(کرونا) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محسن تفقدی ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: طرح های ارائه شده با محوریت بیماری کووید-19 در نهایت در مدت 48 ساعت داوری ، بررسی اخلاقی و تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت کنونی کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و به منظور استفاده از توانمندی اعضای هیات علمی، دانشجویان و محققین دانشگاه، دفتر پژوهش های جامع کرونا در دانشگاه راه اندازی شده است، اظهار کرد: این دفتر در ایام تعطیل و غیر تعطیل نیز فعال و پذیرای طرح های پیشنهادی در این موضوع خواهد بود.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: به روز نمودن اطلاعات اساتید و دانشجویان و مدیران درگیر در بحران، نقد شواهد علمی منتشر شده جهانی ،ارزیابی صحت و امکان کاربردی نمودن شواهد جهانی، نقد و ارزیابی وضعیت موجود بیماری، دیده بانی و ارزیابی عملکرد مدیریت بحران، آینده پژوهی اپیدمی کرونا با ارائه راهبرد های مرحله ای، هدایت جامعه بخصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای امتیازات ویژه به محققان در زمینه بیماری کووید-19

اعطای امتیازات ویژه به محققان در زمینه بیماری کووید-19