مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-23اجتماعي

اماکن تفریحی شهر سمیرم مسدود شد


شیوع ویروس کرونا، بحرانی است که جز با تعامل تمام دستگاه های مربوط، همکاری ‏مردم با مسولان و ‏به ویژه رعایت بهداشت فردی کنترل نخواهد شد.

- کوروش صابری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: در چند روز اخیر علی رغم توصیه ها و تذکرات برای ماندن در خانه و دوری از  تجمع و ازدحام شاهد حضور خانواده ها و شهروندان در پارک های تفریحی داخل شهر به خصوص مجموعه تفریحی دریاچه بودیم.

شهردار سمیرم افزود: بدین سبب جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش بیش از پیش ویروس در سطح شهر با همکاری و هماهنگی ارگان های ذیربط خیابان و مسیرهای دسترسی به پارک تفریحی دریاچه مسدود شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پارک دریاچه در حال حاضر پارک کوهستانی بهرز، پارک تفریحی دریاچه، پارک کوهستانی تقرچه و مجموعه فرهنگی تفریحی آبشار بعلاوه باغ رضوان (آرامستان شهر) مسدود است.

صابری خاطرنشان کرد: شهرداری سمیرم  یکی از دستگاه هایی است که از همان روزهای ابتدایی، تمام امکانات و نیروهای خود را برای ضدعفونی معابر، بوستان ها، وسایل بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، حمل ونقل عمومی و غیره بسیج کرد و این روند هم چنان تا ریشه کنی این ویروس، به صورت شبانه روزی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن تفریحی شهر سمیرم مسدود شد

اماکن تفریحی شهر سمیرم مسدود شد