مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:302020-03-23اجتماعي

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ تردد در این مناطق فقط با زنجیر چرخ


تردد در محورهای کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راه استان گلستان گفت: تردد در محورهای کوهستانی توسکستان و خوش ییلاق فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی عبدی اظهار کرد: به دنبال بارش شدید نزولات آسمانی از شب گذشته، کلیه محورهای استان گلستان لغزنده بوده که موجب کاهش سطح ایمنی شده است.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، تصریح کرد: تردد در محورهای توسکستان و خوش ییلاق فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رییس پلیس راه استان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین رانندگی و عمل به توصیه های پلیس توسط شهروندان، تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه، حفظ فاصله طولی و پرهیز از شتاب در شرایط جوی نامساعد به علت کاهش دید افقی بسیار ضروری است.

بر اساس اعلام پلیس گلستان، عبدی با بیان اینکه پلیس در هر شرایطی آماده خدمت رسانی به مردم است، از شهروندان خواست همچون گذشته با خادمان خودر در پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواشناسی گلستان اعلام کرد که تا اواخر وقت سه شنبه شاهد بارش های مؤثر در سطح استان، در ارتفاعات ریزش برف، به ویژه در سواحل و مناطق غربی استان وزش باد شدید و پدیده مه خواهیم بود؛ در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز بارش ها به صورت پراکنده ادامه خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ تردد در این مناطق فقط با زنجیر چرخ

بارش برف در ارتفاعات گلستان/ تردد در این مناطق فقط با زنجیر چرخ