مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-23پزشكي

پزشکان بدون مرز در اصفهان بیمارستان صحرایی دایر می کنند


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: سازمان پزشکان بدون مرز در حال راه اندازی بیمارستان صحرایی با ظرفیت 48 تخت در اصفهان است.

- آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سازمان پزشکان بدون مرز در حال راه اندازی بیمارستان صحرایی با ظرفیت 48 تخت در اصفهان است.

وی افزود: این مرکز ویژه درمان مبتلایان به کرونا در محوطه بیمارستان امین دائر می شود تا علاوه بر مراقبتهای ویژه به انتقال تجارب این تیم با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز منجر شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه این بیمارستان صحرایی مجهز به تخت های آی سی یو و دستگاه تنفس مصنوعی است، تصریح کرد: این بیمارستان به صورت مستقل از بیمارستان امین به بیماران مبتلا به کرونا خدمات رسانی خواهد کرد.

گفتنی است پیشتر، بهرام قاسمی، سفیر ایران در فرانسه نیز از اعزام اولین هواپیمای کمک های پزشکان بدون مرز به ایران خبر داده بود؛ این هواپیما شامل یک بیمارستان صحرایی، دارو، ماسک، گان و دیگر تجهیزات پزشکی است که امروز از فرانسه راهی تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، پزشکان بدون مرز یک سازمان مردم نهاد است که برای کمک های انسان دوستانه اقدام هایی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان بدون مرز در اصفهان بیمارستان صحرایی دایر می کنند

پزشکان بدون مرز در اصفهان بیمارستان صحرایی دایر می کنند