مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-23پزشكي

سازمان پزشکان بدون مرز بیمارستان صحرایی در اصفهان احداث می کند


پزشکان بدون مرز (MSF) یک سازمان مردم نهاد برای کمک های انسان دوستانه است است که از سال 1991 میلادی فعالیت خود را در ایران آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در برخی حوادث مانند زلزله بم و سیل های لرستان، گلستان و خوزستان فعالیت داشته است.

آرش نجیمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کارشناسان سازمان پزشکان بدون مرز، چند روز گذشته با حضور در مرکز پزشکی امین در کلانشهر اصفهان، وضعیت و شرایط موجود را بررسی و تمهیدات لازم برای استقرار بیمارستان صحرایی مجهز 48 تختخوابی را پیش بینی کردند.

وی با بیان اینکه مقرر است این بیمارستان صحرایی در محوطه بیمارستان امین اصفهان ایجاد شود، اضافه کرد: تعدادی از پزشکان و متخصصان از کشورهای دیگر در این بیمارستان صحرایی حضور خواهند یافت.

نجیمی با اظهار امیدواری از اینکه بیمارستان صحرایی مذکور تا پایان این هفته به طور کامل برپا شود، تصریح کرد: این بیمارستان با هزینه سازمان پزشکان بدون مرکز احداث می شود و بیمارستان امین زیرساخت هایی مانند شبکه برق را برای آن تامین می کند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، هدف از ایجاد این بیمارستان را تسریع در رسیدگی و خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا و انتقال تجربه های کشورهای دیگر در مقابله با این بیماری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان پزشکان بدون مرز بیمارستان صحرایی در اصفهان احداث می کند

سازمان پزشکان بدون مرز بیمارستان صحرایی در اصفهان احداث می کند