مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 07:552020-03-23پزشكي

رمز عملیات: یا کریم اهل بیت(ع)


با شیوع کرونا در گیلان جوانان گروه جهادی کریم اهل بیت، ماسک، مواد ضدعفونی و بسته های غذایی را آماده و در محلات محروم شهرستان رشت توزیع کردند تا مردم آن مناطق نیز در این شرایط از ملزومات بهداشتی بی بهره نباشند.

- معین وفادار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه هدف تمام گروه های جهادی کمک به مردم و کادر درمانی استان برای شکست کرونا است، اظهار کرد: با شیوع کرونا در استان گیلان کمبود اقلام بهداشتی به مانند ماسک به شدت احساس می شد و در این شرایط تمامی گروه های جهادی برای کمک به مردم و کادر درمانی استان پای کار آمده و شروع به ساخت و تهیه اقلام بهداشتی کردند.

  وی با اشاره به حوزه فعالیت گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) گفت: گندزدایی معابر و محلات محروم، آماده سازی بسته های غذایی برای خانواده های محروم، تولید ماسک و توزیع آن در بین مردم، آماده سازی بسته های میان و توزیع در بین پرستاران بیمارستان های رشت ازجمله مهم ترین حوزه های فعالیت گروه جهادی اهل بیت است.

مدیر گروه جهادی کریم اهل بیت(ع) با اذعان به اینکه تاکنون 50 بسته غذایی در بین مردم مناطق محروم رشت، پخش شده است، تصریح کرد: تاکنون در محلاتی به مانند عینک، احمد گوراب، نخودچر و آتش گاه 50 بسته غذایی و اقلام بهداشتی به ارزش هر بسته 150 هزار تومان پخش شده است و سری دوم تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز عملیات: یا کریم اهل بیت(ع)

رمز عملیات: یا کریم اهل بیت(ع)