مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 07:062020-03-23اقتصادي

30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه شاندیز را داشتند، بازگردانده شدند


تاکنون حدود 30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه و شاندیز را داشتند، برگردانده شدند و اکنون ترددها بسیار کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار طرقبه شاندیز گفت: تاکنون حدود 30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه و شاندیز را داشتند، برگردانده شدند و اکنون ترددها بسیار کاهش یافته است.

سید حسن حسینی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از اقتصاد طرقبه شاندیز از حوزه گردشگری تامین‎ می‎شود به همین دلیل این منطقه به نسبت دیگر شهرها بسیار بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سه نقطه حرم مطهر، فرودگاه و طرقبه شاندیز بسیار حساس اعلام شده بودند به همین علت از 13 بهمن‎ماه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در طرقبه شاندیز تشکیل شد.

فرماندار طرقبه شاندیز بیان کرد: اگرچه به تمامی رستوران ها آموزش‎های بهداشتی لازم داده شد، اما از اسفندماه که قرنطینه آغاز گردید، خود اصناف تصمیم گرفتند تمامی مراکز تجمعی را تعطیل کنند که هنوز هم تمامی رستوران ها، باغ تالارها، مناطق گردشگری، چایخانه‎ها و.

تعطیل هستند.

وی گفت: به منظور پیشگیری و گسترش ویروس کرونا همه رستوران ها، مراکز تفریحی و گردشگری، فروشگاه های بزرگ، کافی شاپ ها، سفره خانه و حتی بستنی فروشی‎ها که احتمال تجمع انسانی در آن ها وجود دارد و در مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه شاندیز را داشتند، بازگردانده شدند

30 درصد خودروهایی که قصد ورود به طرقبه شاندیز را داشتند، بازگردانده شدند