مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 07:052020-03-23پزشكي

نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در شوشتر آماده بهره برداری است


سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: نقاهتگاه مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در شوشتر به زودی افتتاح می شود.

- مجتبی کلانتر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نقاهتگاه که در فاز اول با 24 تخت و برای مراقبت های پس از بهبودی بیماران مبتلا به کرونا است که با همت شورای سلامت شهرستان شوشتر و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در محل سالن صادقین تجهیز شده و به زودی بهره برداری می شود.

وی افزود: بیماران پس از بهبودی از کرونا در این محل تحت مراقبت هستند و تا با برطرف شدن بیماری، اجازه حضور آنان در خانواده و اجتماع داده نخواهد شد چرا که موجب انتقال ویروس نشود.

کلانتر بیان کرد: با توجه به دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل نقاهتگاه باید دارای تهویه مناسب، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و موارد بهداشتی مانند حمام و دستشویی بوده و قابلیت شستشوی سالن ها را داشته باشد که با توجه به مجموع این نکات این محل برای راه اندازی نقاهتگاه انتخاب شده است.

فرمانده قرارگاه بسیج ملی مبارزه با کرونا شهرستان شوشتر نسبت به رعایت نکردن موارد بهداشتی هشدار داد و گفت: اگر مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی، شستشوی دست ها، پرهیز از دیدوبازدید و تجمعات اقدام کنند و تا حد امکان در خانه بمانند؛ می توانیم امیدوار باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در شوشتر آماده بهره برداری است

نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا در شوشتر آماده بهره برداری است