مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-23حوادث

آخرین اخبار سیل در 13 استان/30 روستای شهرستان ریگان در محاصره سیل


بروز بارش های سیل آسا در 13 استان که از یکی دو روز پیش آغاز شده است موجب بروز خسارت در تاسیسات، بناها، منازل مسکونی و اراضی کشاورزی و .

شده است.

- ایسنا/تهران بروز بارش های سیل آسا در 13 استان که از یکی دو روز پیش آغاز شده است موجب بروز خسارت در تاسیسات، بناها، منازل مسکونی و اراضی کشاورزی و .

شده است.

امدادرسانی نیروهای هلال احمر به گرفتارشدگان در سیل جنوب بوشهر غلامرضا حاجیانی با اشاره به جزییات این امدادرسانی بیان کرد: پیرو طغیان رودخانه ها و بروز سیل در شهرستان کنگان 4 تیم پنج نفره امدادی با تجهیزات کامل در محل های حادثه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه با شناسایی 52 خانوار آسیب دیده به تعداد 205 نفر نسبت به تخلیه آب و انتقال به این افراد محل های امن اقدام شد.

این مسئول اظهار کرد: پس از اقدامات اولیه با توجه به نیاز و ضرورت اقلام امدادی از جمله چادر و بسته های زیستی به حادثه دیدگان این سیل کمک رسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان در روستاهای نخل غانم، برکه چوپان و قلعه میان خدمات امدادی و اولیه در مقابله با سیل را انجام دادند.

مدیرکل راهداری بوشهر خبر داد: بیش از 50 ریزش کوه در مسیر جم-سیراف /احتمال ریزش مجدد سید حمیدرضا علم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار سیل در 13 استان/30 روستای شهرستان ریگان در محاصره سیل

آخرین اخبار سیل در 13 استان/30 روستای شهرستان ریگان در محاصره سیل