مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:502020-03-23حوادث

جمع آوری 100 تخته چادر نوروزی در ایلام


فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از پاکسازی تمام مناطق تجریان تا گنجوان از چادرهای برپا شده نوروزی خبر داد و گفت: تعداد 100تخته چادر جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ جمال موسوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال دستورات ستاد مقابله با ویروس کرونا مبنی بر عدم برپایی چادر در دامان طبیعت، این موضوع با تشکیل اکیپی از ماموران یگان امداد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح تا جمع آوری کامل تمام چادرها در دامان طبیعت ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: از مردم عزیزی که هم اکنون در چادرها هستند خواهش می کنیم به جهت سلامت خود و خانواده هرچه سریع تر چادر خود را جمع آوری و به خانه های خود بازگردند.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: پلیس با همکاری مقام قضایی، محیط زیست، اداره بهداشت، یگان حفاظت جنگل ها و منابع طبیعی به صورت روزانه چادرها را جمع آوری و با هیچکس مماشاتی ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه این اقدام صرفاً به جهت سلامتی خود مردم است، گفت: با کسانی که از دستورات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کنند و کماکان اصرار بر ماندن در چادرها کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 100 تخته چادر نوروزی در ایلام

جمع آوری 100 تخته چادر نوروزی در ایلام