مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:302020-03-23حوادث

آخرین اخبار سیل در 13 استان


بروز بارش های سیل آسا در 13 استان که از یکی دو روز پیش آغاز شده است موجب بروز خسارت در تاسیسات، بناها، منازل مسکونی و اراضی کشاورزی و .

شده است.

- ایسنا/بوشهر امدادرسانی نیروهای هلال احمر به گرفتارشدگان در سیل جنوب بوشهر غلامرضا حاجیانی با اشاره به جزییات این امدادرسانی بیان کرد: پیرو طغیان رودخانه ها و بروز سیل در شهرستان کنگان 4 تیم پنج نفره امدادی با تجهیزات کامل در محل های حادثه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی اولیه با شناسایی 52 خانوار آسیب دیده به تعداد 205 نفر نسبت به تخلیه آب و انتقال به این افراد محل های امن اقدام شد.

این مسئول اظهار کرد: پس از اقدامات اولیه با توجه به نیاز و ضرورت اقلام امدادی از جمله چادر و بسته های زیستی به حادثه دیدگان این سیل کمک رسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کنگان در روستاهای نخل غانم، برکه چوپان و قلعه میان خدمات امدادی و اولیه در مقابله با سیل را انجام دادند.

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان خبر داد: 30 روستای شهرستان ریگان در محاصره سیل/تلفات جانی نداشته ایم مجید سعیدی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت شهرستان های جنوبی استان کرمان در پی بارندگی روز گذشته اظهار کرد: شهرستان های رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و ریگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار سیل در 13 استان

آخرین اخبار سیل در 13 استان