مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-23اجتماعي

مسدودشدن کلیه ورودی های فرعی و کنترل ورودی های اصلی بم از 4 فروردین


از چهارم فروردین ماه کلیه ورودی های فرعی شهر بم مسدود و ورودی های اصلی کنترل خواهند شد.

- هادی  شهسوارپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بم ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم (ص) اظهار داشت: از چهارم فروردین ماه کلیه ورودی های فرعی شهر بم مسدود خواهد شد و جهت کنترل حضور گردشگران نوروزی در بم تا اطلاع ثانوی ترددها به سمت شهر بم فقط از ورودی های اصلی انجام خواهد گرفت که با گشت و کنترل نیروهای بسیج و نیروی انتظامی همراه خواهد بود.

فرماندار بم با بیان اینکه ایستگاه کنترل کرونا در ورودی اصلی  شهرستان بم مستقر است، ادامه داد: استقرار و راه اندازی ایستگاه کنترل در ورودی بم  پس از  مصوبات شورای تامین شهرستان بم بود که خوشبختانه با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی و ادارات  اقدامات خوبی در زمینه کنترل ترددها صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات و برنامه های ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان بم  ضمن ابراز گلایه از برخی شهروندان جهت تردد در سطح شهر و همچنین برخی صنوف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی گفت: خواستار همکاری تمامی شهروندان جهت عبور از این ویروس و بازگشت به شرایط عادی هستیم.

شهسوارپور تاکید کرد:بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان بم  تمامی ورودی شهر بم توسط نیروی های انتظامی و سپاه و پرسنل دانشگاه علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودشدن کلیه ورودی های فرعی و کنترل ورودی های اصلی بم از 4 فروردین

مسدودشدن کلیه ورودی های فرعی و کنترل ورودی های اصلی بم از 4 فروردین