مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 15:452020-03-22بين الملل

نامه کارگردان هندی به وزیر خارجه هند و تأکید بر تلاش برای کاهش تحریم ها علیه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اکبرخان بازیگر، فیلمساز و کارگردان سرشناس هند در نامه ای به سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، - اکبرخان کارگردان سرشناس هندی در نامه ای به وزیر خارجه این کشور خواستار حمایت هند از ایران و تلاش برای کاهش تحریم های آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اکبرخان بازیگر، فیلمساز و کارگردان سرشناس هند در نامه ای به سوبرامانیام جایشانکار وزیر امور خارجه هند با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان و ایران، تاکید کرده که در این شرایط به دلیل تحریم های غیرعادلانه آمریکا، حتی ایران نمی تواند از منابع مالی خود در جهت تجارت مشروع استفاده کند و از این رو هند باید در جهت حمایت از ایران برای کاهش تحریم ها حرکت کند.

این کارگردان هندی در نامه خود ایران را کشوری بزرگ با سابقه تمدنی، تاریخ غنی و میراث فرهنگی از هفت هزار سال قبل از میلاد مسیح معرفی می کند که در کنار هند به عنوان یکی از قدرت های معاصر و بزرگترین دموکراسی، جهان، می توانند از طریق همکاری های چند جانبه اقتصادی آینده بزرگی را رقم بزنند.

اکبرخان با ابراز تاسف از کاهش مبادلات تجاری و اقتصادی ایران و هند ظرف سال های اخیر، عنوان می کند که این امیدواری وجود دارد که دو کشور ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کارگردان هندی به وزیر خارجه هند و تأکید بر تلاش برای کاهش تحریم ها علیه ایران

نامه کارگردان هندی به وزیر خارجه هند و تأکید بر تلاش برای کاهش تحریم ها علیه ایران