مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 15:252020-03-22سياسي

دلجویی مدافع سلامتی که دچار نقص عضو شد/ پیگیر حقوق ایشان هستیم


فرماندار کبوراهنگ با بیان اینکه فعلاً تلفنی از خانواده آقای زارعی، مدافع سلامتی که دچار قطع عضو شد، دلجویی شده است در پاسخ به اینکه آیا این فرد می تواند عنوان جانبازی دریافت کند گفت: - به گزار خبرگزاری فارس از همدان، پیش از سال نو همزمان با گندزدایی و ضدعفونی روستای سردارآباد کبودراهنگ برای ارائه خدمات به مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از بسیجیان فعال در این اقدام دچار سانحه شده و دست چپ خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در این خصوص اظهار کرد:  فعلاً تلفنی از خانواده آقای زارعی، مدافع سلامتی که دچار قطع عضو شد، دلجویی کرده ایم ضمن اینکه از صمیم قلب از این واقعه متأثر شدیم.

حجت الله مهدوی در پاسخ به این سوال که آیا این فرد می تواند عنوان جانبازی دریافت کند یا خیر گفت: ما در شهرستان تابع سیاست استان و در نهایت سیاست های کشور هستیم.

وی گفت: همچون دستور مقام معظم رهبری در مورد شهدای خدمت در این زمینه نیز سیاست های ابلاغی حتما در شهرستان اعمال خواهد شد.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه در حال حاضر این مهم در دست بررسی است افزود: امیدواریم هر یک از افرادی که خالصانه در این راه گام نهاده به مردم کمک کردند هیچ گاه دچار مشکل نشوند و اگر چنین اتفاقی رخ داد بتوانیم بنابر قانون خدمات لازم را به آنها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی مدافع سلامتی که دچار نقص عضو شد/ پیگیر حقوق ایشان هستیم

دلجویی مدافع سلامتی که دچار نقص عضو شد/ پیگیر حقوق ایشان هستیم