مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 12:552020-03-22حوادث

دستی که جا ماند/ بسیجی «مدافع سلامت» دستش را از دست داد


علی زارعی، بسیجی 48 ساله کبودراهنگی که در راه مقابله با شیوع کرونا به خاطر وقوع یک سانحه دست چپ خود را از دست داد، به گفته همسرش از دیروز که مرخص شده هیچ مسوولی حالش را جویا نشده، - خبرگزاری فارس- همدان؛ پیش از سال نو همزمان با شور و نشاط ساری و جاری بین مردم، مردی 48 ساله برای ضدعفونی و گندزدایی روستای سردارآباد کبودراهنگ راهی کوی و برزن شد.

در مرحله دوم سمپاشی بود که این بسیجی مجاهد به همراه دهیاری روستا برای ضدعفونی کردن راهی معابر می شدند، این کار خداپسندانه برای حفظ سلامتی مردم روستا پس از شیوع ویروس کرونا انجام می شود، اقدامی که مردان خوب خدا تنها برای رضای او انجام می دهند.

دهیاری هربار که کاری داشته باشد، او را هم همراه می کند، این بار چهارشنبه 28 اسفندماه بود که علی آقا پس از پایان کار گندزدایی مانند همیشه به خانه بازنگشت و اهالی خانه چشم انتظار او بودند که با یک تلفن دل نگرانی آن ها صدچندان شد.

 علی آقا در هنگام کار با تراکتور و ضدعفونی کردن معابر غافلگیر می شود و ناگهان دستگاه دست او را به داخل چرخ دنده هایش کشیده می شود و دست چپش آسیب می بیند.

پس از انتقال به بیمارستان کبودراهنگ، وخامت اوضاع باعث می شود کادر پزشکی تصمیم بگیرد، بیمار را به همدان منتقل کند و در نهایت علی آقا دست چپ خود را از دست می‎دهد، اتفاقی که آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستی که جا ماند/ بسیجی «مدافع سلامت» دستش را از دست داد

دستی که جا ماند/ بسیجی «مدافع سلامت» دستش را از دست داد