مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 12:152020-03-22اقتصادي

ثبت 1.2 میلیارد ریال تخلف های صنفی در مهاباد


هاشم لاجانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول یک سال گذشته بالغ بر 11 هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف در 2 شیفت صبح و بعدازظهر با مشارکت اداره های صنعت، معدن و تجارت، واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت 985 پرونده تخلف صنفی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و نسبت به اعمال قانون برای آنها تشکیل پرونده شد.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف موادغذایی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی است که درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی، کم فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره اتاق اصناف مهاباد بیان کرد: در همین مدت همچنین 567 مورد شکایت از واحدهای مختلف صنفی از طریق شماره 124 توسط شهروندان گزارش شد.

لاجانی اظهار داشت: در یک سال گذشته 650 واحد بدون پروانه کسب شناسایی شد که از سوی واحد بازرسی برای آنها جهت اخذ پروانه کسب از اتحادیه های مربوطه دعوتنامه ارسال و راهنمایی های لازم انجام شد.

وی گفت: در طول یک سال گذشته همچنین چهار گروه 2 نفره مشترک اتاق اصناف در قالب بازرسی و نظارت در سطح شهرستان به منظور کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها برای نظارت بر عملکرد وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1.2 میلیارد ریال تخلف های صنفی در مهاباد

ثبت 1.2 میلیارد ریال تخلف های صنفی در مهاباد