مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 11:552020-03-22سياسي

بیانیه سفارت ایران در صوفیا درباره اقدامات صورت گرفته برای کامیون های ایرانی


سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه ای به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل عبور و مرور کامیون های ایرانی در مرز رومانی با بلغارستان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در خصوص ویدیو کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از سوی یکی از رانندگان ترانزیت ایران در مرز رومانی با بلغارستان بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیا ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام و عید نوروز، متعاقب انتشار ویدئو کلیپی از سوی یکی از رانندگان زحمت کش ترانزیت کشورمان در خصوص مشکلات به وجود آمده برای وی در مرز رومانی و همچنین کلیپ مشابهی در خصوص توقف کامیون های ایرانی در مرز رومانی و بلغارستان، موارد زیر را به اطلاع مردم شریف ایران می رساند: 1- پیرو شیوع کرونا در جهان، اکنون اروپا به یکی از کانون های اصلی درگیری با این بیماری تبدیل شده و مقررات سختگیرانه ای در مرزهای کشورهای اروپایی برقرار شده است که شامل اتباع اروپایی هم می شود.

با توجه به این شرایط، وزیر بهداشت بلغارستان با صدور دستور العملی از ساعت 00:00 تاریخ 18 مارس 2020 ورود اتباع تعداد زیادی از کشوها اعم از کشورهای اروپایی همچون آلمان، فرانسه و بریتانیا و همچنین اتباع کشورمان به خاک بلغارستان را در راستای مقابله با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در صوفیا درباره اقدامات صورت گرفته برای کامیون های ایرانی

بیانیه سفارت ایران در صوفیا درباره اقدامات صورت گرفته برای کامیون های ایرانی