مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-22بين الملل

پدافند هوایی یمن حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی را دفع کرد


سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، پدافند هوایی این کشور حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان را بر فراز صرواح، در غرب مأرب دفع کرد.

- سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، پدافند هوایی این کشور حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان را بر فراز صرواح، در غرب مأرب دفع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (یکشنبه) اظهار کرد: پدافند هوایی یمن برای سومین روز پیاپی حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان را بر فراز منطقه صرواح، واقع در غرب مأرب دفع کرد.

به گفته یحیی سریع این حمله تنها ساعاتی پس از حملات هوایی ائتلاف عربی به دو منطقه المَشجَح و المَخدَره و هم زمان با بالا گرفتن درگیری ها میان نیروهای دولت نجات ملی در صنعاء (وابسته به جنبش انصارالله) و نیروهای وابسته دولت مستعفی یمن در همین دو منطقه و حملات موشکی و توپخانه ای شدید متقابل دو طرف انجام شد.

همچنین جنگنده های این ائتلاف هم زمان با ادامه درگیری های شدید میان نیروهای دولت صنعاء و دولت مستعفی یمن در دو منطقه السلیله و المهاشمه، پنج حمله هوایی به مناطقی در شرق الحزم، مرکز استان الجوف انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی یمن حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی را دفع کرد

پدافند هوایی یمن حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربی را دفع کرد