مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-22سياسي

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی تشکیل شد


ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت تحت نظر حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مجتبی نظری که عهده دار مسئولیت ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان شده است امروز در تشریح کارکرد این ستاد مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ستاد دارای کار گروه ها و کمیته های متعددی از جمله کمیته جذب کمک های مردمی و کمیته فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا است که در نظر دارد به صورت همه جانبه در راستای کمک به شهروندان مخصوصاً قشر کم برخوردار یاری رسان باشد که این امر بدون همراهی و همدلی رسانه های جمعی امکان پذیر نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه می دهد: تأمین اقلام بهداشتی من جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی با رویکرد توجه به محلات و اقشار کم در آمد شروع به کار کرده است و همچنین شناسایی و تأمین بسته های غذایی یک ماهه شهروندانِ نیازمندی که بر اثر شرایط پیش آمده توانایی امرار معاش برای شأن مقدور نیست، نیز از مأموریت های این ستاد است.

براساس نیازسنجی ستاد، اقدامات بهداشتی از فردا در محلات مارالان و قراملک شروع می شود.

وی در واکنش به بی توجهی برخی هیأت های تبریز به هشدارهای بهداشتی در برگزاری مراسم هیأت و حواشی ایجاد شده تصریح کرد: از مسئولین و متولیان هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی تشکیل شد

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی تشکیل شد