مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:202020-03-22دانش

نگاهداری: دانشگاه آزاد در تعداد مستندات علمی در خاورمیانه جایگاه اول دارد


بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه طبق آخرین ویرایش پایگاه های بین المللی، - رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آمار های بین المللی گفت: این دانشگاه در تعداد مستندات علمی تواسنته جایگاه اول خاورمیانه را کسب کند.

بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه طبق آخرین ویرایش پایگاه های بین المللی، دانشگاه آزاد در سطح ملی و بین المللی پیشتاز عرصه های علمی است، گفت: مطابق جدیدترین ویرایش پایگاه طلایه داران علم کلاریویت آنالاتیکس Essential Science Indicators (ESI) دانشگاه آزاد اسلامی در تعداد مستندات علمی برترین دانشگاه خاورمیانه است.

نگاهداری توضیح داد: بر اساس آخرین ویرایش این پایگاه ایران با 307 هزار و 656 تولید علمی در صدر کشور های خاورمیانه قرار دارد.

ترکیه با 292 هزار و 677 تولید علمی در رده دوم، عربستان با 115 هزار و 95 تولید علمی در رده چهارم و مصر با 103 هزار و 150 تولید علمی در رده پنجم قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: دانشگاه آزاد در تعداد مستندات علمی در خاورمیانه جایگاه اول دارد

نگاهداری: دانشگاه آزاد در تعداد مستندات علمی در خاورمیانه جایگاه اول دارد