مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-22سياسي

اکثر خودروهای پلاک غیربومی متعلق به همشهریان است/ لزوم قطع زنجیره


دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکثر خودروهای با پلاک غیر بومی در سطح مرکز استان متعلق به همشهریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی ملک حسینی افزود: برخلاف فیلم هایی که در فضای مجازی مبنی بر ورود مسافرین به شهر یاسوج در حال انتشار است، بازدید میدانی حکایت از آن دارد که هیچ خدماتی برای مسافرین احتمالی در شهر وجود نداشته و پارک و آبشار مسدود شده و همچنین هتل ها و کلیه اماکن اقامتی نیز تعطیل هستند.

وی عنوان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان شاهراه ارتباطی شمال به جنوب و غرب به شرق مطرح است که دارای چندین مسیر فرعی ورودی بوده که همین موضوع کنترل مبادی را مقداری سخت می کند.

ملک حسینی تصریح کرد: بسیاری از هم استانی های عزیز خودروهای با پلاک استان های همجوار و یا از شهرهایی مانند تهران و قم دارند که در تردد آنها، کار را برای نیروهای کنترل کننده خیلی سخت می کند.

وی ابراز داشت: همچنین بسیاری از خودروهایی که در ورودی شهر باعث ایجاد ترافیک می شوند، اغلب خودروهای بومی استان هستند که علیرغم هشدارها و تذکرات برای عدم سفر و گردش به اطراف شهر و روستاها رفته و در ترافیک برگشت گیر می کنند.

دادستان مرکز استان از جلوگیری از ورود خودروهای غیر با پلاک غیر بومی به استان خبر داد و گفت: نیروهای مسئول کنترل نیز به شکل جهادی در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر خودروهای پلاک غیربومی متعلق به همشهریان است/ لزوم قطع زنجیره

اکثر خودروهای پلاک غیربومی متعلق به همشهریان است/ لزوم قطع زنجیره