مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:052020-03-22اقتصادي

چندبرابر کردن تولید، مفهوم واقعی «جهش تولید» است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: شعار سال گذشته «رونق تولید» بود، یعنی از آن ظرفیت موجود نهایت استفاده را بکنیم، اما شعار امسال که جهش تولید است یعنی چندبرابر کردن تولید و این مسوولیت سنگینی است و ملزومات خاص خود را می طلبد.

- محمد دره وزمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن گرامیداشت سال نو به همه زحمت کشان عرضه صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی و تولید استان کردستان، اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری رونق تولید معرفی شد ما هم این شعار را در دستور کار قرار دادیم و اقداماتی را در راستای تحقق آن انجام شد.

وی افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در سال 98 حفظ وضع موجود بود که از دست نرود و در مرحله بعدی ایجاد رونق تولید در واحدهای تولیدی موجود بود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه به کمک واحدهای تولیدی و تلاش مقامات ارشد استان توانستیم برای تامین سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی حدود 165 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سود تسهیلات در کشور 18 درصد بود با تامین اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سطح استان انجام داد توانستیم 8 درصد از بهره بانکی را در قالب یارانه به واحدهای تولیدی  پرداخت کنیم و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندبرابر کردن تولید، مفهوم واقعی «جهش تولید» است

چندبرابر کردن تولید، مفهوم واقعی «جهش تولید» است