مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 06:002020-03-22سياسي

برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم قانونی و سخت است


از مردم می خواهیم به دلیل مخاطرات بهداشتی ناشی از کرونا این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند و اگر کسانی بخواهند سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد حقوقی و قانونی لازم با آنان انجام می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: از مردم می خواهیم به دلیل مخاطرات بهداشتی ناشی از کرونا این استان را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند و اگر کسانی بخواهند سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد حقوقی و قانونی لازم با آنان انجام می شود.

دکتر عنایت الله رحیمی، در جریان بازدید از قرارگاه نیروی انتظامی فارس واقع دروازه قرآن شیراز ادامه داد:برای ما اولویت و بالاترین مصلحت، حفظ سلامت و جان شهروندان است و کسانی که اقدام به مسافرت می کنند باید این را بدانند این مسافرت هم به ضرر خودشان و هم به ضرر کسانی است که در استان مقصد آنها زندگی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی گفت: طبیعتا قاعده عقلی، فقهی وحقوقی وجود دارد که اگر اعمال ما اضرار به غیر باشد قطعا قابل برخورد است و دادستان و رییس کل دادگستری نیز در این زمینه اقدام لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه مسافران فارس را مقصد خود قرار ندهند، اظهارکرد: در صورتی که به این استان بیایند هیچ امکاناتی برای پذیرایی و اقامت آنان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم قانونی و سخت است

برخورد با تهدید کنندگان سلامت مردم قانونی و سخت است