مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-22فناوري

آخرین حربه ها برای مقابله با پیامک های مزاحم


پیامک های مزاحم اگرچه ریشه ای طولانی دارد و حتی برای مدتی امان کاربران را بریده بود، اما روش هایی از جمله مسدود کردن سیم کارت های شخصی مزاحم و اقدامات یک سال اخیر مانند منع ارسال پیامک انبوه توسط اپراتورها، - پیامک های مزاحم اگرچه ریشه ای طولانی دارد و حتی برای مدتی امان کاربران را بریده بود، اما روش هایی از جمله مسدود کردن سیم کارت های شخصی مزاحم و اقدامات یک سال اخیر مانند منع ارسال پیامک انبوه توسط اپراتورها، تا حد زیادی ارسال آنها را کاهش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موج پیامک های تبلیغاتی که زمانی گاه و بیگاه برای مشترکان ارسال می شد، با آگاهی آنها از نحوه غیرفعال کردن این پیامک ها فروکش کرد.

البته پس از آن کسب وکارها راهی را پیدا کردند که همچنان به ارسال پیامک های تبلیغاتی ادامه دادند و این راه استفاده از سرشماره های شخصی بود.

زمانی که برای مشترک پیامکی با شماره شخصی ارسال می شد اما وقتی پیامک مورد نظر را باز می کرد، با متنی تبلیغاتی مواجه می شد.

اگرچه برخی از کاربران نسبت به این پیامک ها و مزاحمتی که ممکن بود در هر ساعتی از شبانه روز برایشان پیش آید، بی تفاوت بودند اما برخی که این پیامک ها امانشان را بریده بود به مراجع مختلفی شکایت کردند تا سرانجام مسوولان تصمیم به ساماندهی این موضوع گرفتند و راه هایی برای عدم دریاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین حربه ها برای مقابله با پیامک های مزاحم

آخرین حربه ها برای مقابله با پیامک های مزاحم