مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 14:152020-03-21اقتصادي

یکسان سازی توزیع آب در هرمزگان از رسالت های مهم آبفا است


امین قصمی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در مرکز استان به خوبی پیش رفته و زمینه های لازم جهت ادغام آب و فاضلاب شهرستانها فراهم شده است.

وی ادامه داد: موفقیت یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در گرو فعالیت مدیران شهرستانی است و این مدیران نسبت به گذشته اختیارات کامل تری در حوزه مسئولیت خود دارند و به همین میزان نیز باید پاسخگو باشند.

قصمی با تاکید بر انجام فعالیت هدفمند توسط مدیران جدید گفت: در این راستا باید دو سری اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعریف و اجرایی شود که در وهله اول ایجاد ساختار یکپارچه برای ارائه بهترین خدمات به مشترکان می باشد و در هدف گذاری بلند مدت نیازمند سیاست گذاری فنی و اقتصادی و نحوه خدمات رسانی جدیدی هستیم که باید تغییرات لازم در این خصوص صورت گیرد.

این مقام مسوول تصریح کرد: هم افزایی و افزایش توان علمی و عملیاتی با یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی امکان پذیر است و با این اقدام از موازی کاری های موجود در این 2 شرکت جلوگیری و چابک سازی واقعی در آنها محقق می شود.

قصمی خاطرنشان کرد: مدیران شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی باید بازرسی ها و نظارت بر حوزه های مختلف تحت مدیریت خود را تشدید کنند و به عنوان یک ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان سازی توزیع آب در هرمزگان از رسالت های مهم آبفا است

یکسان سازی توزیع آب در هرمزگان از رسالت های مهم آبفا است