مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 13:552020-03-21حوادث

هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دلاور القاصی مهر ، با اشاره به اینکه نوروز امسال را در شرایط متفاوانی نسبت به سال های گذشته آغاز کرده ایم و آن هم حضور ویروس کرونا است، - گروه استان ها- تهران بزرگ - فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدفمند سازی گشت های انتظامی بیش از پیش در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امنیت پایدار با مشارکت مردم و تلاش پلیس به ارمغان می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ دلاور القاصی مهر ، با اشاره به اینکه نوروز امسال را در شرایط متفاوانی نسبت به سال های گذشته آغاز کرده ایم و آن هم حضور ویروس کرونا است، اظهار داشت: مردم نکات بهداشتی فردی را رعایت کرده به توصیه ها و هشدار های پلیس نیز با جدیت توجه کنند.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه همواره پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت های مجرمانه سارقان در اولویت ماموریت های پلیس قرار دارد، افزود: این موضوع در ایام تعطیلات نوروزی بیش از گذشته مورد توجه قرار می گیرد و با جدیت تمام پیگیری می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: برنامه ریزی¬های جامع و مدونی در این حوزه با تکیه بر هدفمندسازی برنامه آموزش و اطلاع رسانی هشدار های انتظامی اندیشیده شده و تلاش حداکثری در خصوص عملیاتی کردن برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز

هدفمندسازی گشت های انتظامی در ایام نوروز