مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 12:552020-03-21سياسي

آگاه بخشی جامعه سهم ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در مهار کرونا است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حفظ سلامت مردم از واجبات بوده و در این زمینه سهم ائمه جمعه آگاهی بخشی جامعه از این بیماری منحوس است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی افزود: سهم مردم در مهار ویروس کرونا عمل به نظرات پزشکان و کارشناسان حوزه بهداشت و درمان است.

وی بیان کرد: در ایامی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده باید از تجمع، گردهمایی و مسافرت هایی که ضروری نیست پرهیز شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: باید خود و دیگران را نسبت به عبادت، دعا و انس با قرآن و اهل بیت(ع) در فرصت ماه رجب و شعبان توصیه کرد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: قرآن شفای دردهای جسمی و روحی است و در این زمان نباید از شفیع قرار دادن پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) غافل شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا در سطح جامعه، تجمعات و برنامه های مختلفی مانند اقامه نماز جمعه لغو شده طبعا حفظ سلامت مردم از واجبات مهمی است که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال می شود.

امام جمعه شهرستان زابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر و خسته نباشید از مجموعه زحمت کش حوزه سلامت اظهار داشت: همگان باید توصیه های اهل فن را جدی گرفته و در راستای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاه بخشی جامعه سهم ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در مهار کرونا است

آگاه بخشی جامعه سهم ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در مهار کرونا است