مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-21اجتماعي

پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی سنندج یر بار ترافیک رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی گفت: با اتمام خط کشی، تامین روشنایی و نصب علائم و تابلوهای رانندگی، پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و تقاطع غیرهمسطح توحید زیر بار ترافیک رفت.

شهردار سنندج عنوان کرد: بلوار کردستان یکی از شریانهای حرکتی اصلی شهر سنندج است که علاوه بر اتصال جنوب شرقی شهر به شمال غربی در راستای تکمیل رینگ غربی – شرقی شهر از مهمترین عوامل موثر در کاهش ترافیک است و دسترسی سریع و آسان را به بسیاری از مناطق مرکزی شهر میسر می نماید.

صیدی بیان کرد: توسعه طولی بلوار کردستان تا پل بیمارستان توحید و اتصال آن به بلوار ساحلی می تواند شهرک بهاران، ساحلی، پیام و مسیر منتهی به میدان جهاد (محور کرمانشاه- سنندج) را نیز به بلوار کردستان متصل می کند.

وی از عمده دلایل توجیهی فنی لزوم احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار کردستان – بلوار توحید را کاهش بار ترافیکی و توزیع ترافیک موجود ناشی از وجود بیمارستان توحید و شهرک های دگایران و پردیس و چهار راه بسیج، پل جانبازان، میدان 12 فروردین و داخل شهر و همچنین کاهش مصرف سوخت و همچنین کمک به تکمیل طرح جامع شهری اشاره نمود.

وی همچنین به کاهش زمان دسترسی بیماران به ویژه بیماران اورژانسی به بیمارستان توحید و توزیع ترافیک اطراف بیمارستان و تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی سنندج یر بار ترافیک رفت

پروژه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی سنندج یر بار ترافیک رفت