مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-21سياسي

مصوبه ای مهم به نفع مشاغل خانگی زنان توسط شورای عالی استاندارد


شورای عالی استاندارد با پیشنهاد ساماندهی، ارزیابی و صدور گواهی اظهاریه انطباق برای محصولات تولیدی مشاغل خانگی موافقت کرد.

- شورای عالی استاندارد با پیشنهاد ساماندهی، ارزیابی و صدور گواهی اظهاریه انطباق برای محصولات تولیدی مشاغل خانگی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نظر به مطالبه بانوان صاحب مشاغل خانگی در دیدارها و بازدیدهای معاون رییس جمهور در شهرها و روستاهای کشور با وی و همچنین مکاتباتی که در این زمینه انجام شده بود، موضوع صدور گواهی انطباق برای محصولات تولیدی مشاغل خانگی از سوی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده مورد بررسی، مطالعه، پیشنهاد و پیگیری با مراجع ذیربط قرار گرفت.

بر همین اساس در جلسه شورای عالی استاندارد با پیگیری و درخواست معاونت زنان و همکاری سازمان ملی استاندارد ایران، این مهم به نتیجه رسید و مقرر شد سازمان ملی استاندارد ایران با هدف رونق تولید و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی به جز مواد غذایی و فرآورده های مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد در قالب مشاغل خانگی مطابق با قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، نسبت به صدور گواهی اظهاریه انطباق یا تایید نوع اقدام نماید.

این کار در صورت درخواست متقاضی، بر اساس روش های اجرایی و دستورالعمل ها و ارزیابی محصول مورد نظر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای مهم به نفع مشاغل خانگی زنان توسط شورای عالی استاندارد

مصوبه ای مهم به نفع مشاغل خانگی زنان توسط شورای عالی استاندارد